Praktiske oplysninger

 

 

Matchfee & mad
I 2015 er fee kr. 40. Der SKAL betales FØR man starter runden.

Pengene puttes i en kuvert, der udfyldes med for- og efternavn, medlemsnummer og beløb der er betalt. Derefter puttes kuverten i greenfee postkassen. Betales der ikke inden man spiller, bliver man diskvalificeret.
Ved gunstarter kan du bestille dagens menu ved tilmelding. Betaling af menu foregår i restauranten.


Tilmelding
Husk at du både skal tilmelde dig matchen OG bestille tid. Ved gunstart skal du dog kun tilmelde dig matchen.

 
Tættest flaget x 3
Der er en ekstra konkurrence i konkurrencen, nemlig tættest flaget på 3 par 3 huller.
I hver række (A-B-C) er der på 3 udvalgte par 3 huller mulighed for at  vinde en præmie.
BOLDEN SKAL VÆRE PÅ GREEN FOR AT TÆLLE.

Tidsbestilling
Du skal huske at bestille tid til din runde i golfbox.
Torsdagsherrer har fortinsret til tidsbestilling i tidsrummet kl. 14.30 til kl. 17.30 hver torsdag eftermiddag.
Fortrinsrettten gælder indtil tirsdag kl.24 hvor resterende tider frigives. For at kunne benytte fortinsretten skal du være registreret som Torsdagsherre. Dette bliver du ved at henvende dig i sekretariatet eller til en i udvalget. Du skal naturligvis være reel deltager, ellers bliver du slettet igen.



Brug af buggy
Da vi alle skal spille på samme betingelser er brug af buggy ikke tilladt. Undtaget er spillere, der har dispensation. En spiller med dispensation må naturligvis på intet tidspunkt transportere en spiller uden dispensation, heller ikke over korte strækninger. Overtrædelse medfører diskvalifikation af begge spillere.
Dispensation kan opnås ved henvendelse til udvalget.

 

Gunstart
En gang i hver serie afvikles torsdagsherrerne med fælles gunstart kl. 15.30. Tilmeldingen til gunstarter lukker dagen før kl. 16.00. Efter runden er der fællesspisning og præmieoverrækkelse i restauranten.
Gunstarterne er normalt sponserede. Der er sponsorpræmier til de 3 bedste i hver række. Ved gunstarter skal man være tilstede for at få sin præmien. Er man ikke det, går præmien videre til den næste i rækken.

Uddeling af præmier
Præmier for de ugentlige matcher uddeles på den efterfølgende gunstart. Der er 3 præmier i hver række.

Man kan få en substitut til at modtage præmien, eller den udleveres på torsdage efter præmieoverrækklesen. Det skulle være muligt at fange et udvalgsmedlem i tidsrummet fra 18-21. Vi er enten i restauranten til en velfortjent øl eller i turneringsrummet på 1. sal for at ordne dagens match,

Ved sæsonslut er ikke afhentede præmier tabt.


Resultater
Udvalget checker tilmelding/betaling og ordner scorekort torsdag aften umiddelbart efter vores egen runde. 
Resultater er klar i golfbox ca. kl. 21-22. Resultatet hænges også på vores opslagstavle i forhallen.
Vindere af tættest-flaget præmier blive ligeledes offentliggjort på opslagstavlen i forhallen.

Afgørelse ved lige scores
Ved lige score afgøres placeringen ved den matematiske metode (sidste 9-6-3-1).

Sæsonbetaling
Der er fra sæsonstart mulighed for at indbetale 600 kroner (på klubbens konto i Jyske Bank – reg.nr. 5060 og kontonr. 1025898). Det dækker 15 gange deltagelse i torsdagsherrerne. 15 gange deltagelse passer lige præcis med mindstekravet for gratis deltagelse i 16.08. Så med mindre man deltager gang nummer 16,17,18, ..., skal der ikke betales yderligere.


Arrangører
Niels Henrik Cappelen, Formand (Turneringsleder) tlf. 25 10 41 52 nhc@kmd.dk
Palle Bryld, Sponsorer/Hjemmeside (Turneringsleder) tlf. 60 74 66 85 pabobr@hotmail.com

Torsten W. Rasmussen, Sponsorer

Flemming Lassen, Turneringsplan

Todd Grady
Erik Kramer
Claus Hansen

Website af Kosmos Grafisk i samarbejde med Dynamicweb
Kosmos Grafisk Dynamicweb