Fynske Golf Oplevelser

Velkommen til Fynske Golf Oplevelser (FGO).

FGO er et samarbejde mellem de seks fynske klubber, Faaborg Golfklub, Langesø Golf, Odense Golfklub,

Sct. Knuds Golfklub, Svendborg Golf Klub og Vestfyns Golfklub. Samarbejdet består i, at man ved indbetaling af kr. 1.250,- årligt får mulighed for at spille hver af de fem udebaner op til 10 gange på en sæson, uden at betale greenfee.

Betingelserne er som følger:

Fuldtidsmedlem af Odense Golfklub, altså ikke flexmedlem.

Ordningen er gældende alle ugens dage.

Tilmeldingen kan IKKE videreføres ved klubskifte.

Pris: Kr. 1.250,- uanset tidspunkt på året for tilmelding. Man tilmelder sig for ét år ad gangen.

Perioden er 1. januar - 31. december.

Ved spil på en af de fem udebaner skal man indskrive sig i tidsbestillingen i Golfbox. Såfremt man udebliver fra en bestilt tid (No show) vil den tælle med som en anvendt runde.

Tilmelding og betaling:

Du kan betale via MobilePay 12852 eller via bankoverførsel:

Reg. 6857 Konto 0001159885

​(husk at skrive "FGO" samt oplyse medlemsnummer i kommentarfeltet).

NB! Har man været tilmeldt i en sæson og ønsker at fortsætte i efterfølgende sæson bliver man automatisk opkrævet sammen med kontingent for første halvår. Man skal altså aktivt framelde sig inden 10. november. Der vil blive adviseret via e-mail.