Odense Golfklubs Juniorafdeling

Vi vil gerne byde dig velkommen som juniorspiller i Odense Golfklub. Her kan du læse en række nyttige informationer om medlemskabet, træning mv..

Har du spørgsmål til medlemskabet, er du altid velkommen til at kontakte enten juniorudvalget eller trænerteamet.

I Odense Golfklub skal golf være sjovt og nemt at komme igang med for alle. Men samtidig er vi også seriøse og kan godt lide at gøre dig til en bedre golfspiller. For din egen og klubbens skyld.

Juniorsæsonen strækker sig fra primo marts til ultimo september.

Vi anbefaler alle vores juniorer, at have en vintersport også.

Overførselsværdien er især høj i tennis, badminton og bordtennis.

Juniorafdelingen har en Facebook-gruppe. Her kan juniorer forældre modtage information omkring arrangementer og træning. Endvidere laver spillerne aftaler om spil og træning med hinanden. Gruppen kan også bruges til at dele billeder og videoer fra oplevelser på golfbanen.

Det er en fordel, at være medlem af denne gruppe, da det er en let måde at kommunikere information ud til både forældre og juniorer på. ”Junior i Odense Golfklub” på Facebook.